keskiviikko 16. heinäkuuta 2008

Hellou!

Intoa piukassa heti mukana täälläkin. :o) Pieni esittelynpoikanen näin klubin aloittajaisiksi eli olen Makepeace75, kolmekymppinen uusioneuloja Espoosta. Blogini on nimeltään Makepeace - pistoja ristissä. Työkseni teen hampaita Stadissa ja neulominen on minulle tuikitarpeellista pään nollaamista kiireisen työn jälkeen. Ja onhan sitä tullut neulottua töissäkin monesti: joskus tekelettä ei vain malta jättää yksin kotiin, pitää päästä tikuttelemaan edes hiukan ruokiksella. Neulon pääasiassa asusteita ja etenkin sukkia, niihin olen kehittänyt kauhean fiksaation. Hyllyni täyttyvät sukkakirjoista ja ohjeprinteistä -ja kaikki laatikot ja nurkat ovat täynnä sukkalankaa. Mutta lisää pitää aina saada! Mihinpä siis tunkisinkaan mieluummin mukaan kuin uuteen suomalaiseen lankaklubiin. :D

Kuten edeltä saattoi jo varmasti päätellä, olen mukana sukkalankaklubin puolella. Yllätysvärit valitsin siksi, että kaupassa hamuan automaattisesti aina niitä samoja värejä (violetit, turkoosit, vihreät), joten ehkäpä joudun nyt tämän ansiosta laajentamaan repertuaariani ja neulomaan jostain muustakin. Mitään erityisiä inhokkivärejä minulla ei ole, mutta pahanlaatuinen jumitus omiin lemppareihini kyllä. :o) Sitä paitsi yllärithän ovat ihania! En varmasti ole ainoa, joka ei millään malttaisi odottaa ensimmäistä klubipakettiaan.

1 kommentti:

Tiina kirjoitti...

Tervetuloa vaan! Kiva kuulla kommentteja heti alkuun:)