tiistai 29. heinäkuuta 2008

Hei kaikille!

Olen Hanne Väkerrellen-blogista, parantumaton sukkalankaklubien ystävä. Aikaisemmin olen kokeillut erilaisia englantilaisia sukkalankaklubeja, mutta huomattuani Suomeenkin tulleen uusia ihania lankakauppoja, ryhdyin Ravelryssä kyselemään josko lankaklubi olisi mahdollinen. Sain mitä toivoinkin :)

Toivon että sukkalankaklubi tulee minulle toimimaan apuna lankadieetissa pysyttelemisessä. Kokonaan ilman lankaa lankeaa helposti kaikenlaisiin käsinvärjättyihin kiusauksiin, mutta kolme pakettia puolessa vuodessa toivoakseni tulee avittamaan minut jouluun asti ehkä yhtä muovilaatikkoa köyhempänä. Olen mukana myös tempauksessa, jossa yritetään kutoa 52 sukkaparia yhden vuoden aikana, ja tähän saakka olen pysynyt aikataulussa, joten langoille löytyy varmasti käyttöä. Sitä, mitä ihmettä teen sellaisella määrällä villasukkia, en ole vielä tarkkaan miettinyt, mutta onneksi villasukat ovat kulutustavaraa...

Ei kommentteja: