maanantai 21. heinäkuuta 2008

Moikka

Pitäsköhän minunkin esittäytyä. Olen Mallu, vielä hetken aikaa 30v ( pian 31v ) ja 7 pikkuisen lapsen äiti. Tykkään ihan älyttömästi tehdä käsitöitä: etupäässä olen neulonut sukkia ja hahtuva villavaippahousuja, jotain neulesettejäkin on vauvoille tullut tehtyä. Aika paljon ompelen myös vaatteita yms. Tykkään väsätä kaikenlaista, harjoittelemalla oppii. Jos ei heti onnistu, niin sitten tehdään niin kauan että onnistuu ja työnjälki miellyttää itseä. Kait tämä neulominen ja pitsin virkkaaminen on vähän verissä, mummo oli intohimoinen virkkaaja.

On minulla blogikin, mutta alkutekijöissä ja ei niin hieno (vähän laiska blogin pitäjä olen ), vuodatuksen puolella: Ruususen unelmia.

Minun klubini on lankaklubi yllätysväreillä. Syystä, että olen jämähtänyt samoihin lankoihin. Välillä haluan kokeilla uutta ja on helpompi, kun joku toinen valitsee värit ja langat. Omaan klubipakettiini yhdistin lisäksi villavaippahousulankoja yllätysväreissä, sillä tykkään neuloa niitä todella paljon ja olen jämähtänyt vain pirtin kehräämön hahtuvaan. Nyt haluan kokeilla vähän uutta ja erilaista.

Omaa klubipakettia odotan malttamattomana ja tässä välissä piti laittaa taas parit hahtuvahousut puikoille, jotka ovat lahkeita vaille valmiina. Lisäksi yhdet sukat, jotka ovat tällä kertaa ihan erilaiset mitä olen normaalisti tehnyt.

1 kommentti:

Tiina kirjoitti...

Tervetuloa Mallu:)