tiistai 22. heinäkuuta 2008

Esittäydynpä sitten minäkin

Eli oon vast ikään 30v. täyttänyt, neuloosin kourissa "riutuva" immeinen. Tähän asti oon neulonut lähinnä puseroita jne. "isompia" töitä, mutta viime aikoina mua on purrut sukkakärpänen... Nettihän on pullollaan erilaisia sukkaohjeita ja aina löytyy vaan uusia, uusia malleja, jotka on tehtävä! Ja sukkalanka mahdollisuudethan on kans rajattomat...

Ja joo, nää klubit tuli todella hyvään sukkabuumi saumaan, pakkohan se oli liittyä! Eli oon mukana sekä Sukkalankaklubissa että Lankaklubissa, molemista valitsin yllätysvärit, jos avartais omaa värimaailmaa. Tämähän on samalla loistava tutustumiskanava ainakin minulle, uusiin lankoihin, oon tähän asti lähinnä neulonut Novitan langoilla, viime aikoina on kiinnostaneet uniikkivärjätyt langat Ilulta sekä Villa Mokalta...

Oma blogini on Jossun neuleet, sopii kurkistaa...

1 kommentti:

Tiina kirjoitti...

Tervetuloa! Neuloosi olikin uusi termi, tulee käyttöön varmasti:)) Täytyy lisätä oireyhtymälistalle...