keskiviikko 17. syyskuuta 2008

***Mun klubipaketti


Tuli se mun postilaatikkoonkin se klubipaketti...jo aikoja aikoja sitten :)
Jäi vaan jostain syystä laittelematta tänne.
Mä olen tuossa yllätysväreillä olevassa lankaklubissa
ja siinähän oli sitä hamppulankaa tulossa.
No mä kun olen sen verran nopea liikkeissäni
niin olin jo ehtinyt semmoista tilata ja
Tiina laittoi mulle tilalle SWTC:n Bamboota ja Karaokea :)
Ja tässä on nyt se yllätysvärien hienous...
en ois koskaan tilannut tommosta vaaleanpunaista lankaa,
mut nyt sitä mulla on :)
Ja on kyllä hienon väristä :)

Bamboosta tulee varmaankin kauluri tai vastaava.
Kun sitä on just sopivasti se 100g tuontyyliseen juttuun...
Mietin tätä. Mutta toisena pähkäilyvaihtoehtona on
joku missä ois edestä auki ja vaikka jotkut kivat napit tai jotain...
eli selkeät on suunnitelmat :lol:

Mutta toi Karaoke...
50g...
Mitä? Miten?
Pää lyö tyhjää...
Auttakee!!!!
:D

edit. ja laittelin mun blogiin saman kysymyksen
että sielläkin voi käydä avittamassa :)


2 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Tein sen Anun kukkapipon SKL 04/08 ja siihen meni muutama rivi toista kerää, joten ainakin lapsen pipon siitä saa hyvin.

Anni kirjoitti...

Mä en lukenut tätä ja tein kukkapipon :o Paljosta vetoa että on vielä samanlainen kun se :lol: