torstai 14. elokuuta 2008

Kusti polkee ja posti kulkee

KIITOS TIINA TITITYY ja TERVEHDYS KLUBILAISET!



Tässä se ny on! Fleece Artist nimeltään Moss. Kyllä Sinua jännittyneenä odotettiinkin. Olet ensikosketukseni F A lankoihin. Tunnuit jo heti kerittäessä ihanan pehmeältä käsiini. Onneksi olen saanut nuo kudinpuut anopiltani. Ja onneksi hän oli säilyttänyt ne eikä laittanut saunapuiksi. Joulunpukilta täytyykin pyytää siten se kerijälaite. Päätin, että Sinusta Moss tulee minun lempparisukkaohjeeni kaltaiset eli Interweaven Favorite Socks kirjasta Embossed Leaves Socksit. Varmaankin tulemme viihtymään yhdessä niin kutoessa kuin astellessa.
Toivon kaikille klubilaisille iloisia sukantekohetkiä! Oletko muuten niitä jotka kutoo vai neuloo sukkia? Minä kudon.
Ja lyhkäsesti minä ---> uusioperheen 42v äite Tampereelta, tällä hetkellä pitemmällä sairaslomalla. Perheeseen kuuluu lisäkseni ukko ja kolme poikaa. Aina olen jotain käsitöitä tehnyt; enimmäikseen sukkia, huiveja, tumppuja ja pipoja. Sukat ovat minun lempparijuttu. Ja rokkenroll. Kun saisin tuon oman blogini toimimaan.... Ja sainhan sen toimimaan, eli http://rokkaavatvillasukat.blogspot.com/

Ei kommentteja: